Brandin rakentaminen2018-10-17T12:28:21+00:00

Brandi rakentuu jokaisessa kohtaamisessa.

Se on visuaalista, sanallista ja kokemuksellista. Se on tyyliä, elämänkatsomusta, mielipiteitä ja yhteenkuuluvuutta. Brandin luominen ja johtaminen on organisaatiokulttuurin luomista toiminnan ja tapojen avulla. Tähän liittyy vahvasti yrityksen tunnistettavan ulkoisen olemuksen luominen.

Brandistrategia

Brandistrategiassa otetaan kantaa siihen, millä työvälineillä ja viesteillä yrityksen brandi rakennetaan. Toimintasuunnitelmassa ohjataan ja rajataan keinovalikoimaa vastaamaan yrityksen tavoitteita ja resursseja. Suunnitelma ottaa kantaa niihin viestintätapoihin, jotka rakentavat yrityksen brandia haluttuun suuntaan.

Design

Tuotteiden ja yrityksen visuaalisen ulkoasun tulee puhua samaa kieltä yrityksen brandin ja toimintastrategian kanssa. Värit, muodot ja materiaalit konkretisoivat asiakkaille yrityksen filosofian. Kulutustrendien ymmärryksen lisäksi muotoilun tehtävänä on lisätä niiden käytettävyyttä ja toimivuutta. Hyvällä suunnittelulla luodaan ratkaisuja pitkäkestoisesti toiminnan kokonaiskuvaa rakentaen.

Markkinointiviestinnän johtaminen

Arki ratkaisee suunnitelmien toimivuuden. Aktiivinen markkinointiviestintä ja jatkuva kehitystyö ovat oleellinen osa brandijohtamista. Projektien sujuva eteneminen ja hyvät kontaktit eri osa-alueiden kumppanitahoihin takaavat tavoitteiden toteutumisen kaikilla osa-alueilla digitaalisesta toimintaympäristöstä messuosastoihin ja kansainvälisen tiedotusprojektin onnistumisee.

Kumppanuus Pundan kanssa on sitoutunutta yhteistyötä
yrityksen liiketoiminnan kasvun eteen.

OTA YHTEYTTÄ
TILAA UUTISKIRJEEMME

Yhteydenotot

+358 40 676 0379

Helsinki

Ratakatu 1 B A 3
FI-00120 Helsinki
info(a)punda.fi

Stockholm

Hammarby Allé 157
SE-12065 Stockholm
info(a)punda.fi

Beijing

Landgent Bldg 5/F, Block A
Landgent Center No.20
East Middle 3rd Ring Road
Chaoyang District
CN-100020 Beijing
info(a)punda.fi

Shanghai

Avautuu syksyllä 2018
info(a)punda.fi